Sivut

9.7.2012

traveling too much ~~

Ähtäri, porvoo, janakkala, savonlinna, luumäki, lappeenranta... MIKÄ HITON SUOMI-REISSAAJA MÄÄ OON!??!!?!? - addiktisoitunut






Olin viime viikolla yksin bussilla Sinin luona Ähärissä. Oli hubaa ja myös äärimmäisen tylsää matkustaa _YKSIN_ viisi tuntia bussissa >_< kyllä, olen ollut eripuolilla suomea tässä kahen viikon aikana ja laskin että yli 10 paikkakunnalla!! O__o Ehdin käydä katsomassa myös maailman söpöintä koiraa (Rikiä) ja oli hirbveä himo saada kuva jossa näkyy KIELI! <3 Heti Ähtäri reissun jälkeen menin mökille ja mökiltä Kuopioon, eli eiks se menny sillee et lomal levätään eikä tehä mitään?? so a relaxing holiday for me//eikueiku....








Riki <33






minä!!! ~~ joo jalat ei suorina kun _sini_ ei ottanu just sillo kuvaa C;


Rakas :33 (sini)






Vammane kärräri XDD









asiaan...Oltiin sellasessa Japanilaises kaupas ja ostettiin vähä origami juttuja ++ karkkia ;DD









minä ja sini innostuttiin XDDD








jos joku kehtas väittää etten mä uskalla mennä moottoripyörän kyytiin niin...






...saa haistaa oman peppunsa! MÄ OON KOVAA D444

6 kommenttia:

  1. haha :DD vähä noi jutut näytti kivoilta mitä ny olikaa xd


    www.inkannuket.blogspot.com
    (nukke vaatteita myytävänä!)

    VastaaPoista
  2. Jos oot tulos Porvooseen niin tule moikkaamaan ;D

    VastaaPoista
  3. Hehe ;DD
    Mikä sen kaupan nimi oli? ;)

    http://mylittlesunshinedolls.blogspot.fi/
    ~ Liity tai jäät paljosta paitsi ~

    VastaaPoista
  4. ei sil oo nimee, se on laiton jne, ja se on sinin kaverin kauppa

    VastaaPoista
  5. Kyllä sä oot sit reissannu :) Kivoja kuvia, varsinkin tuo kuva possusta <3 <3 Laita mulle mailiin tulemaan parhaat, jookos!!

    VastaaPoista